הצהרת נגישות הבנק הדיגיטלי הראשון בע"מ

הנגשת אתר זה בוצעה על ידי חברת הנגשת אתרים "נגיש בקליק"

  • אתר האינטרנט עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנתNVDA העדכנית ביותר.

 

 

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

  • באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה.
  • לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
  • התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera בכפוף לתנאי היצרן.
  • הגלישה במצב נגישות מומלצת בדפדפן כרום.


אפשרויות הנגישות בתפריט:

  • התאמה לניווט מקלדת- מתן אפשרות לניווט ע"י מקלדת
  • התאמה לקורא מסך - התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA , JAWS
  • חסימת הבהובים - עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
  • הגדלת פונט האתר ל-4 גדלים שונים
  • התאמות ניגודיות - שינוי ניגודיות צבעי האתר
  • התאמת האתר לעיוורי צבעים
  • שינוי הפונט לקריא יותר
  • הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
  • הגדלת התצוגה לכ-200%
  • הדגשת קישורים באתר
  • הדגשת כותרות באתר
  • הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
  • הצהרת נגישות
  • שליחת משוב נגישות

 

 

פניה לרכז הנגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.

פרטי רכז/ת נגישות בחברה:
שם: אמיר פסטרנק
טל: 050-6404571
דוא"ל: [email protected]
כתובת למשלוח דואר: הבנק הדיגיטלי הראשון בע"מ, רחוב עמינדב 3 תל-אביב 6706703


הסדרי הנגישות
הבנק מצוי בתקופה של פיילוט והשירותים שהבנק מעניק ללקוחותיו מבוצעים באמצעי תקשורת בלבד

האפליקציה באמצעותה מועמדים השירותים שמעמיד הבנק לטובת לקוחותיו מונגשת ותוכלו לעיין בהצהרת הנגישות המפורטת שם

לקוחות הבנק יכולים ליצור קשר עם הבנק גם באמצעות הצ'אט ובאמצעות מוקד השירות הטלפוני, המונגשים לטובת לקוחות הבנק

לקוחות הזקוקים לשירות ייעודי המצריך קשר פרונטלי עם נציג הבנק מוזמנים ליצור קשר עם רכז הנגישות באמצעות תיבת הדואר המפורטת לעיל ולפרט את בקשתם

הבנק יבחן את הבקשה ובמקרים שיתברר ששירות פרונטלי חיוני, הוא ידאג לספק את השירות המתאים לפונה

 

 

 

בתודה מראש,

אמיר פסטרנק, רכז נגישות

הבנק הדיגיטלי הראשון בע"מ